trött på att inte duga

jag gillar inte känslan av det som kommer ske.. men jag är less på att inte duga. jag har krav på mig från omgivningen att tycka vissa saker. man får heller inte låtsas tycka det och fake-le utan man låste mena det också. snacka om krav! det är trist att inte ha rätten att få vara sig själv. känna pressen att vara som resten av den här sekten är. men om jag inte vill det då? då måste jag det iallafall! skittråkigt.

hade jag vart elak med flit och uppenbart sagt och tyckt taskiga saker så fine, men det jag önskar är att få vara mig själv. hallå? lägg ner!

skaffar man en partner man inte är nöjd med så är det väl bara skaffa en ny? det är väl en mänsklig rättighet i sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0