Jag hamrar och spikar..nanaaaa..

Konstig överskrift..men men jag målar om lite!

Låt mig presentera "fult som fan"



Nej skämt o sido, skåpet är väl charmigt o så, vi fick det när vi köpte huset! :) Men jag är en sån som inte gillar den färgen..
så jag målade om :)


sån himla skillnad.jag är så nöjd, varje gång jag går in i rummet så blir jag glad!

Före


efter, för att små förändringar oxå e kul


sen målade jag om min lillebrors stol oxå, jag fick den av mamma till Lucas och Loke! När jag målat klart den kom jag på att jag glömde fråga henne om det var okej så nu när hon ser detta så hoppas jag hon serden fina skillnaden!

före


efter


Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt fint blev det!!!!!

2011-07-01 @ 12:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0