Idag var en svår dag

Jag skulle handla lite till middagen. Kön inne i matbutiken var sjukt lång, på riktigt.. tillslut öppnade dom en till kassa. Jag kände mig yr, funderade på att ta en chokladbit men jag ville inte va onyttig så jag struntade i det och gick tillbaka till kön.

Jag vart ännu mer yr och det vart suddigt. allt gick så snabbt, plötsligt satt jag på golvet precis bredvid kön. Jag skämdes samtidigt som jag försökte andas lugnt.... En dam frågade mig om jag mådde bra och om hon skulle hjälpa mig, dum som jag är så tackade jag nej!
Men sen lyckades jag resa mig, damen hade stått bakom mig i kön så hon sa att jag fick gå före, jag stog i kön och höll mig på huvudet och önskade att det kunde sluta snurra!
Damen hjälpte mig igen, hon bad de framför mig att jag skulle få gå före! Jag fick det.

Jag uppskattar verkligen hennes hjälp! Tyvärr har jag inget som helst minne av hur hon ser ut :( tänk om jag ser henne igen och hon känner igen mig och jag inte känner igen henne! typiskt!


Av barn och dårar får man höra sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0