Det är inte hållbart!

Jag undrar ibland var mitt tålamod kommer ifrån.

Varför gå rakt igenom det lilla hjärtat och trampa med smutsiga skor och oroligheter när man kan ta varsin väg runt det lilla hjärtat och bara vara glada och sammarbeta! ?
Det är något som aldrig kommer att komma in i mitt huvud varför en människa kan vara så bestämd och "självisk" och gå på principer! Det är inga principer eller vad som ser bra ut som ska gälla när det handlar om små hjärtan! då ska man gå på intution eller på det bästa! och inte det bästa för sig själv, man får tänka bort det och komma ihåg att det inte längre kan vara så! Man ska tänka på det bästa för det lilla hjärtat!

Det här är jobbigt och hårt och tufft och världelöst jobbigt men jag ska hålla ut, det ska jag!

"En gång är ingen gång" ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0