Tranan

Måste börja med att säga att jag aldrig hört talas om Tranan innan..eller jo jag har hört det men jag har aldrig förstått det eller varit med om det.. jaja.. ni andra vet väl redan vad det handlar om (jag vet knappt fortfarande)

Men igårkväll innan Lucas skulle sova så hängde vi upp en strumpa för att tranan skulle komma och lägga någonting där inne! :)

Sen tittade vi på en bild på datorn på hur en trana ser ut.
Lucas var förväntansfull och jag visade honom flera ggr att strumpan var tom, men imorgon skulle den inte vara det längre!



såhär såg tranan ut, vi hittade en bild på google.



det här var vad som fanns i strumpan imorse.som tranan hade lämnat. Lucas kunde inte sluta prata om hur snäll tranan var som kom med present. och han pratade om sin strumpa... det var ett väldans "bla bla" så sött!!

Det var en blå groda i ägget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0