Lucas fina gammelmormor! <3

Lucas gammelmormor är så påhittig och snäll. Hon skickar lite paket på posten emellanåt :)
Idag fick Lucas sommarlinne + kallingar! två olika set :) så sött, eller coolt menar jag ju såklart!



Han fick även nya strumpor.. och vet ni vad det var för strumpor? Cars/bilar... Lucas bara ääälskar dom ju! Alltid när vi ser filmen cars/bilar så kommer Lucas springande och hämtar mig och skriker "mamma mamma, fot fot skynda dej då, blixten har punka ju"
underbara unge!


Tack Lucas gammelmormor!
Jag ska självklart slå in sakerna i paket så Lucas får öppna dom som vanligt.
(men nu ville gammelmormor att ja skulle titta på dom och jag var ju nyfiken)

När jag slet upp den gröna påsen från posten så vart jag äcklad.. Det är tydligen återanvändt tidningspapper inne i påsarna..blä..det åkte över hela köket ;( usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0