Lucas kan pottan!

Lucas kissade & bajsade i pottan både 30/12 och 31/12... Idag har han kissat i pottan!
Han säger "kissnödiiii" eller "bajsnödigg" och då frågar jag om han vill gå på pottan och det vill han! Vad duktig han är som verkligen säger till..

Det går frammåt!
Hoppas det fungerar nu bara..
Som när jag avvänjde han med nappen (han fick den bara när han sov) men då gick de åt helvete...Det störde mig!
Samma med vällingen! men nu är det ju helt slut med välling för Lucas del!
Det är så tråkigt bara när man anstränger sig i flera dagar så att allting blir bra! sen förstörs det på bara en liten stund! *arg*

Nu är det ju sovrutinen som är mest rubbad! Det är så jobbigt eftersom man tycker synd om Lucas, han har aldrig haft några problem innan det där hände!! suck.. Om allt bara kunde få vara bra för min lilla kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0