Imorgon gäller det

Jag kan inte förstå det här. Lucas fyller verkligen 2 år imorgon! Oj oj oj... Inte bara helt ofattbart att det var två år sedan han kom, det var oxå precis ett år sedan han började på dagis. Han var ju så liten då.

Jag är "rädd" att det är just imorgon som jag måste sluta kalla Lucas för "mammas bebis"...... Jag har ju haft mina olika gränser gällande när man ska sluta..
En lista på dom olika:
* När Lucas börjar gå
* När Lucas fyller ett år
* När Lucas börjar på dagis
* När Lucas kan prata bra

Alla de olika faserna har vi lixom paserat. Så nu kommer vi väl till den punkten som man inte kan kalla honom för bebis längre... shit, jag kommer förmodligen sitta här när han fyller 22 och skriva ungeför samma tragiska inlägg :)

Föräldramöte igår. Det var kul att se filmen om hur barnen har det på dagarna! Dom är ju så söta! Vi fick lite "tråkig" info som dom valde att kalla de oxå men den gick ju ändå så fort så det gör ingenting.. Jag hade ingen bra feeling under föräldramötet :( Alltså jag gillar "dagis" och personal och de andra men det handlade nog om någonting helt annat...

/Malin-mamman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0