Sänder en tanke

Jag tänker på Elton och hans familj! Dom har inte haft det lätt på senaste tiden. Jag går nästan sönder inombords när jag läser på deras blogg. Jag varken förstår eller vill förstå allt.... hur en sån sak kan få hända.  Det är så grymt orättvist.
Jag tycker dom är så starka som bloggar om det! Jag önskar dom allt gott!
Lilla Elton kommer alltid finnas i allas tankar! Jag sitter och tänker på när han var på babycafee´t när han var  en liten liten grabb, han lekte och var nyfiken och så himla söt. Minns julfesten nere på familjecentret. Minns när jag frågade Eltons mamma varför vi inte sett dom på länge och hon svarade att dom hade bytt till gruppen med de äldre barnen (6-12 mån) Jag och min Lucas gick fortfarande i den yngsta gruppen (0-6 mån).
Det var inte på nåt sätt så att jag kände dom men jag visste vilka dom var och jag känner stor sorg ö ver det som hänt dom! Vill att dom ska veta att jag tänker på dom, nästan hela tiden!
Ha det bra där du finns nu Elton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0