Mammas nya träningsmaskin! & utvecklingssamtal

Äntligen!! som jag har längtat! Nu hade williams mamma en sån till salu. Hon bor i porten bredvid så det var bara att passa på! Men jag är lite besviken. skärmen är borta (?) och en cd-skiva fattades men de e ingen big deal.. Nu kan jag ju träna! Jag gillar ju inte gym längre! Men när jag blir smal igen så vill jag gå på gym :)



Lucas ville självklart testa maskinen :) gullunge!

Det var utvecklingssamtal idag på dagis! Min Lucas sköter sig och är snäll, han äter någorlunda och han pratar mer och mer! Allt verkade bra! Jag är såklart stolt!

Kommentarer
Postat av: Lotta, floran

ja, du ska vara stolt att du har en duktig o supergó kille, men glöm inte att det är du/ni som har format honom ;)

2009-10-21 @ 07:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0