Lucas paket

En ny hajpyjamas av Mamma&Andreas.. Grymt snygga tofflor av Simone och David. Dom är verkligen grymma.. Lucas e så söt med dom.


 

Lucas fick en cool bil av hanna,jonathan och elias och eddie, den låter som tusan. När Lucas kollade på tv så tröck han på bilen om och om igen :)
Jag köpte en brio tågbana



Lucas fick kläder! Mamma gillar :)


När han fick de inslagna paketet med bollen av sollan så han "åå en boll där"


Av Natta, philip och jesper fick Lucas bak-saker till köket med BAMSE på. Han gillar ju att hjälpa mig i köket



som Lucas säger "stooor bil"



Lucas äääälskar sina djur. Så jag köpte bebisar till dom. så nu finns de både mammor o pappor ocb bebisar..



Han fick en massa mera saker. men det tar vi en annan gång. Ronja ritade teckningar till Lucas. Jag bara rös och vart jätteglad. Det är första gången jag tror på de vuxna som sa att jag ritade fint när jag var liten. För jag tyckte verkligen att Ronja hade ritat jättefint... Jag som trodde att vuxna bara sa så... oj vad fel man kan ha...






Kommentarer
Postat av: Anonym

bakgrejerna va coola :)

våra små djur är oxå populära här... vi har oxå mammor o bebisar :)

2009-10-07 @ 16:40:58
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0