"Tack så mycket"

Det gick bra sen igår! Min lilla Lucas får inte vara så ledsen ju... jag låg bredvid honom och höll han i handen och masserade hans handflata precis som han gillar! Han vart lugn ett tag men när jag gick så började skriket ch gråtet igen! Efter en liten stund somnade han..mitt lilla hjärta!

Nyss åt Lucas yoghurt och tittade på bernard (ja han fick sitta i vardagasrummet) Tjuren kom (det finns ett avsnitt med bernard och en tjur) så Lucas sprang runt helt galen och letade efter sin tjur :) han hittade den.. När han ätit färdigt de tre portionerna yoghurt så sa han "nu färdig" och jag hjälpte honom upp och han sa "tack så mycket".... Han är bra gullig!

Nu har jag precis betalat en bok på tradera, "pojken som kallades det" tror jag den hette! 46 kr med frakt kändes helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0