Panik

http://www.amalgamskadefonden.se/default.asp?

Usch! Jag vill inte inte inte inte vaccinera Lucas. Jag har inte velat det från början men jag vill verkligen inte nu!

Jag måste säga såhär, jag vill verkligen inte hoppa över att göra det för jag vill inte att han ska insjukna! Men om det blir värre av att ta sprutan, vad är jag för mamma då ? ?
Är det då inte bättre att strunta i sprutan för att hålla tummar och hoppas att det inte  händer något dumt! Än att spruta in ett vaccin som bara verkar farligt i mina öron!

Shit, det här är så svårt. Men jag vet att jag INTE vill ge honom vaccin!

Jag fattar ju själv att jag inte kan fråga Lucas "vill du vaccinera dig?" då skulle han antingen svara "jaa" eller "neee"
Men det är ju upp till oss som föräldrar! och jag avskyr just den biten, att man måste välja!

Det var så mycket enklare i början av allt det här när det stog, EJ BARN UNDER TRE ÅR!!

aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0