UNDERBAR VECKA

Det har verkligen vart en underbar vecka....
med Lucas....

okej att jag har fått släpa mig upp vid 05.50 men jag gillar honom såååå, han vill så gärna titta på bamse och sitta i knät och äta en banan - Lucas mormor gick upp en av dagarna så jag fick sova två timmar till =) Tack!

Lucas kallar mig fortfarande för "pappa" men med en annan betoning än när han ropar på sin pappa... så man vet iaf när han menar mig =)
Lucas saknar nog dagis nu efter helgen, han är så glad när han är där,förutom när han storgråter när jag går men det är bara vissa dagar. Och två minuter senare e han glad igen =) haha!

Idag skulle vi gått på dop typ, men det är svårt när man inte har körkort och så vill jag inte fråga alla jag känner om hjälp, jag frågade tre st och det gick inte så jag gav upp. Synd men jag hoppas på att få se bilder.

/Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0