Oktober i december

Jag är fullt medveten om att man inte kan påskpynta redan =) men om vi ska va ärliga så kan man inte påskpynta i oktober när julafton är i slutet av december men lik förbannat så julpyntar alla då =) Därför har jag påskpyntat redan =) antar att påsken är den 11 april ungefär ? Rätta mig om jag har fel tack!

Lucas har vart både snäll och inte snäll idag..
När vi lekte var han underbart glad och tacksam..
När jag lagade lunch skrek han åt mig på ett språk jag inte uppfattar...
När vi var på Lindex var han lycklig men han ville springa iväg.. hehe
När vi åkte bil sov han så sött...När han vaknade var det kaos...
När vi åkte mera bil så skrek han åt mig, jag lekte ändå =)
När han fortsatte skrika skrek jag tillbaka =) men han ville inte va tyst för det.
När vi kom hem var han trevlig igen =)
Han gick och la sig, Jag försökte plugga - gick inte!
Duschade istället.
Nu vill jag nog sova för IMORGON FYLLER JAG ÅR OCH DÅ VILL JAG HA FRUKOST =) när jag äter den vill jag inte vara ett lik =)

/Mamman Malin

Kommentarer
Postat av: TucciT

GRattis Grattis..





hahaha jag har också börjat påskynta, mest för att jag inte orkar med o göra allt på en gång..

2009-03-29 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0