Tröjor till brorsan!

Idag kollade jag på lite tröjor till brorsan. Mmsade bilder till mamma så fick hon säga vad hon tyckte! Det är ju hon som ska köpa dom.



Min Lucas får vara på dagis lååånga dagar nu och jag känner mig hemsk men helt ärligt så lider ju inte han!
Jag jobbar ju för att tjäna pengar så ja kan köpa hans drömleksaker med makkapakka,pontipinerna,hombleboerna,igglepiggle och upsydaisy...... Han kommer bli så glad för dom figurerna.
Då kan han hålla i dom och titta på filmen samtidigt!

=)



Haha gunga med benen i kors..



Lucas har börjat lägga sig i min säng på morgonen caq kl 4-5 och sova där till kl 6. .. rolig han är! När han sover utan napp snarkar han iaf inte!

/Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0