Pott-träning

Vi tränar lite med pottan! Lucas är ju lite mer än 1,5 år nu (närmare bestämt 20 månader) men det är för tidigt att börja träna pottan egentligen! Vi tar det mest på skoj..

Men i Fredags så kom han gående med pottan och jag frågade om jag skulle klä av honom byxorna och blöjan och det ville han. sen satte han sig på pottan lite och reste sig igen! Han råkade kissa på golvet men då tog han pappret och torkade sig och torkade golvet.. så duktig!
Sen satte han sig på pottan och hade kissat så han sa "kissa potta" och var så stolt och shit vad jag berömde honom, jag klappade händerna och sa att han var duktig och att det var jättebra!



Han var så glad efteråt :)



/Mamman

Kommentarer
Postat av: Sandra

aww va duktig!!

2009-06-15 @ 08:38:30
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0