Lucas har klippt sig för första gången

Jag är grymt besviken och förbannad. Frisören sa inte ett ord till Lucas. Lucas skrek och grät. Frisören var tyst och tänkte på pengar! Jag bad honom ca4-5 gånger att spara några långa lockar som vi kunde ta med hem, han sa "inga problem" men fortsatte ändå klippa av allt Lucas hår..

Dom har väl inga trevliga traditioner i hans hemland (förlåt alltså men jag e såå sur) dom kapar väl bara förhuden på små pojkar för att känna att dom kan bestämma. Dom sparar nog inga lockar i babyböcker iaf!
Dumma honom... (nej jag är inte rasist men ärligt han sa ju att han skulle fixa de)

Dessutom frågade vi innan om han klippte så små barn, han sa "inga problem" (jag tror det var de enda han kunde säga!

Fy fan vilken dum jävel!!!

När han va klar så bad jag igen om lockarna för han hade ju sagt "inga problem" fem gånger. då sa han "vad menar du?" ....suck suck suck....

FÖRE




EFTER


/MAmman

Kommentarer
Postat av: annica-mamman

jävla frisörjävel.......bränn ner stället.men lucas e lika fin ändå.....puss å tut

2009-07-17 @ 23:31:15
Postat av: TucciT'

vilken jävla frisör då argh blir så arg när man läser sånt.. fick ni inga lockar? :( han hade ju verligen fina lockar.. vart var du o klippte? Kram

2009-07-18 @ 14:36:56
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0