Känns så tråkigt

På fredag åker vi till morsan i sthlm... men vi tar inte med Lucas, det känns så tråkigt..jag vill ju att alla där uppe ska träffa honom nu när han blivit så stor och kan så mycket.. :(

Men sanningen att säga så ska vi faktiskt göra en massa saker som Lucas inte skulle orka med. Det blir långa dagar och mycket åkande... Jag kan inte hjälpa att jag känner mig så elak som inte tar med honom men samtidigt så gör jag det för hans skull.

Vi ska till grönan, skansen, kolmården..... kanske 3d-bio eller cosmonova, får se...

Lucas lilla gubben du får följa med nästa gång!
Dessutom ska han ju få följa med till Liseberg och åka karuseller i augusti!

/MAmman

Kommentarer
Postat av: TucciT'

det är ju bra du tänker på hans bästa.... =) Vem har honom när du är iväg då? vara i sthlm länge? vill me dit nu igen =)

2009-07-20 @ 12:18:50
Postat av: Jennie

Ja , ska kasta in en bild på babygymmet, hinner inte nu på morgonen bara . Vi ska till barnmorskan om en stund . :)



Hoppas ni får det bra i stockholm .

2009-07-22 @ 11:07:20
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0