Sportlov

Både jag och Lucas har sportlov =) jag är hemma från skolan och han är hemma från dagis.
det är mycket mysigare än jag tänkte mig att det skulle vara... jag tänkte att vi skulle få tråkigt och inte ha någon fantasi att hitta på något men det har gått hur bra som helst..

igår hade vi fikabesök av en mamma och en tjejbebis =) dom leker så fint =)
sen drog vi runt i lite affärer...köpte ny vaxduk så han får kladda =)

idag har vi vart ute vid lekplatsen här och jag tänkte att vi skulle leka i snön men lucas ville bara gunga =)
efter en stund frågade jag om han ville gå in, han tittade bara på mig....sen frågade jag "vill du gunga ?" och då log han och sa "unga" =)
ååå =) jag kunde ju inte gå in då,när han tillochmed sa att han ville gunga!
vi har haft kul iaf, hoppas på en fortsatt kul vecka..

kram från mamma och lucas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0