Senaste nytt här hemma!

*Fiskarna har förlorat den större delen av sina växter i akvariet, dom får ju skylla sig själva när dom inte tar hand om sina växter!

*Det luktar som att någon har bakat här varje dag och det stämmer ju!

*Lucas har fått en ny förvaringsmöbel från hans gammelgammelmormor i Canada! Hon är för gullig!

*Jag spikade upp lite tavlor i hallen och Lucas rum!

*Vi fick inte sova mycket alls inatt, det var någon som tyckte att man skulle vakna varje halvtimme och skrika rätt ut för att sedan börja gråta!
Visst tycker jag synd om Lucas, men även om oss för att låta självisk! Vi behöver ju sova för att ta hand om honom lixom, Han är ju så gullig och söt hela dagarna så varför blir det så när han ska sova ? Jag blir helt förtvivlad! Lilla barn!

*Lucas har gjort julpyssel på dagis! Gulliga barn! :)

*Jag har slutat komvux

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

2009-12-21 @ 11:41:00
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Ja du, jag vet inte vilken jag vill ha kvar! =P

2009-12-21 @ 11:41:17
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0