Luciatåget på dagis

Det var jättefint! Alla barn var så duktiga! dom sjöng och såg glada ut :)  dom var ju så fina med sina luciakläder oxå! :)




Ingemar kunde typ alla texter :) jättesött!
Anduela var glas under hela sången!
Nellie sjöng med hög och fin stämma, jag hörde fast hon var längst bort :)
Josh var jättecool i sin pepparkaksdress
Leo hade en häftig tomtemössa
Julia satt fint som ett tänt ljus :)



Ja hursomhelst, alla var superduktiga! :)
Lucas ville inte vara med... :( Jag var såklart lite besviken men det ville jag inte visa Lucas, jag gillar honom ändå! Men han kunde väl för sjutton vart med 3 minuter ? ??



Det är nästan jobbigt när jag och hans pappa är på samma ställe, Lucas blir så förvånad av att se oss tillsammans och han vet inte hur han ska bete sig stackarn! :( Jag mår dåligt över det för att vara ärlig, jag känner att vi är dåliga föräldrar (förlåt Lucas pappa) som inte kunde hålla ihop! Man blir påmind om det när man ser Lucas förvånade min när vi är på samma ställe! Han blir lixom väldigt mammig och slänger sig på golvet och gnäller...

blää...
Det var en jobbig förmiddag! Men som sagt alla barnen var så duktiga.
Det positiva med att Lucas inte ville vara med var ju att man kollade på alla andra barn mycket noggrannare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0