Gulliga jul-Lucas



Lucas kan sjunga hela "liten tomte tittar ut" och rörelserna är han jättebra på. rörelserna är nog helt dagis förtjänst men sången tänker jag ta åt mig äran lite för :)
I ett hus, liten tomte tittar ut, hare skutta fram fort. knackar...hjäp ack hjäp ack, hjäp du mig..... kom ja kom i schtugan in...räck mig handen din

Blinka lilla stjärna är han oxå jätteduktig på! Han sjöng den i telefonen för sin mormor idag! Hon var impad kan jag lova! :)
Blinka blinka färna där, hu ja unda va du ääääär..färran locka du min schyyn, lika diamant i sky, blinka blinka färna där....

Lilla snigel är en favorit, speciellt "ANNARS TAR JAG DIG"

Björnen sover brukar vi sjunga och då blir Lucas helt sprallig och nervös när jag sjunger "men man kan dock, men man kan dock....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0