Till Lucas födelsedag

Lucas 2-års dag närmar sig..

Jag fick ett tips från pampers. Barn i den här åldern behöver inte direkt några paket på sin födelsedag, eller jo, dom vill gärna öppna och se vad som finns i..men dom återgår snabbt till sina gamla vanliga saker.
Så man ska inte slösa så mycket pengar på olika saker..

Men några tips man kunde föreslå släktingar och vänner att köpa var : Klossar i olika former och mönster, Pennor och ritblock, musiksaker som instrument och cd-skivor. Böcker var deras starka förlag för de använder man ju så länge.

Så nu kommer listan:
Lucas önskelista!
*Klossar (olika färger och former)
*Pennor och ritblock
*Musiksaker som instrument och cd-skivor
*Böcker

Jag skulle våga vilja påstå att kläder i storlek 98 skulle sitta fint oxå! Den storleken är ca till 2-3 åringar men jag får heldre lite för stora kläder än att dom passar som gjutet när man får dom!

så ni som ska på Lucas kalas, nu vet ni!
Det är inte min önskelista till Lucas som ska följas utan en blandning av pampers sunda förnuft och av Lucas behov!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan!

Jag har för mig att det stod marsvin på önskelistan också? ;)

Skojjar bara. Hoppas han får fina paket!

2009-08-20 @ 08:58:06
Postat av: anne

vad har han nu för storlek då???

2009-09-09 @ 22:25:39
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0