Resan till stockholm

Allt gick så bra! Lucas var så snäll och vi behövde bara stanna en gång på ditvägen och en gång på hemvägen!

Lucas var jätteglad på dopet, han hade ju massa småttingar att leka med. Och jag fick hålla i dopbarnet Liam! :)

Lucas har vart hos sin mormor, sin gammelmormor och med sin morbror medans jag var på museeum och liknande...

Jag är såå glad att han följde med så han fick träffa alla och dom fick träffa honom. Jag fick ju umgås med honom på morgonen och på kvällen iallafall :)


Kommentarer
Postat av: annica-mamman

sååååå jättebra att lucas följde med....vi saknar er alla tre,jättemycket.........puss å tut

2009-08-04 @ 22:12:22
Postat av: Anonym

Var länge sedan! Allt bra? Så söt han har blivit :D

2009-08-26 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0