Mitt lilla barn!

Idag mår jag inte så bra. Har ju börjat skolan och fått stressa dit fram och tillbaka i två dagar nu! Stressat har jag gjort för att det är pisslångt och för att man bara har 30 minuter innan man får lämna barnet på dagis (jag frågade och fick 40 minuter,tack dagis)

Det är ändå dåligt att folk med körkort och folk som inte ens har cykel ska ha samma tider... fan om jag hade körkort alltså, vilken frihet och avslapping.. men nu får man springa helt frammåtlutad från skolan till dagiset med en trasig rygg och tunga böcker och dessutom se ut som skit när man e framme!!

Det är det som är grejjen med Lucas, idag när jag har haft ont i varenda muskel så har han vart helt underbar! Han har klappat mamma, frågat snällt om saft och han satt så nöjd med sin isglass(hemmagjord på sockerfri saft)

Tack Lucas!

Kommentarer
Postat av: annica-mamman

stackare,jag vet hur du har det med din rygg...du får väl börja med droger,då betalar ju soc körkortet....nä gör absolut inte det.blir bara så förbannad på dessa orättvisor,suck.önskar jag kunde hjälpa dig.........puss å tut

2009-08-13 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0