Mammakänslor

Jag läste min vän Jennies blogg. Hon skrev om att det börjar närma sig. Hon ser fram emot sin bebis men samtidigt så gillar hon magen! Då fick jag en känsla, jag var tvungen att skriva det jag tänkte på!
Såhär skrev jag:

"Det bästa var när vi åkte hem från sjukhuset när lucas hade kommit.. han satt bredvid mig i baksätet och varje gång jag tittade på honom så grät jag.. när jag äntligen hade lugnat mig och fattat att vi FICK ta med honom hem och inte gjorde nåt fel så kände jag på min mage och väntade mig en spark (något förvirrad) jag vart skitskraj när jag inte kände något men då tittade jag på lucas igen och fattade allting!! åå min lilla bebis.. jag är glad för din skulle jennie!! snart er tur!"

Det är så mysigt med graviditet, bebisar och barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0