HJÄLP MIG NÅGON!!

Jisses jag förstår inte varför jag ska vara så känslig!!!

Idag som nästan alla dagar så går Lucas runt utan blöja efter sitt bad! Det går alltid bra, han kissar nån gång i pottan och nån gång på golvet... Men han är ju så liten så det är duktigt. När han råkar kissa på golvet så kommer han till mig och visar sin fot och säger "oj oj" sen hjälps vi åt och torka upp det :)

Idag efter hans bad så fick han vara utan blöja och jag frågade några gånger om han ville ha en blöja men han sa nej, sen lekte han med pengarna och spargrisen, sen började han gå fram och tillbaka på mattan, jag skulle precis fråga igen men då bajsade han på min matta! Jag vill ju absolut inte bli arg på han så jag sa "men oj Lucas vad gör du, bajsade du på mattan?"
sen såg jag mig själv göra massa grimaser när jag gick och hämtade sprayen och våtservetterna..jisses alltså... Jag hade verkligen panik där ett tag! Men när Lucas pratade med mig så förklarade jag att det inte gjorde något och sen sa jag att man kan bajsa i pottan nästa gång...

Usch usch min matta!! Hjälp hjälp!! Jag har självklart torkat den asnoga och tagit bort allt men jag får för mig att det inte är borta så jag har panik nu! Hur får man bort sånt ?? På riktigt lixom... hjälp!!

Kommentarer
Postat av: annica-mamman

lägg mattan i badkaret under natten.ha varmt vatten å sköljmedel i.borde funka

2009-08-14 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0