Gömma skon

I helgen var vi på picnic =) Lucas och jag hade springtävling. Vi räknade 1,2 och 3 och skrek "Spring" sen tävlade vi, det var skitkul och ingen kunde mobba mig för jag lekte med min son.... så jävla rätt =)

Han fick bära sin egen matsäck =) så stolt. "Den e min" har Lucas börjat säga och gömma saker lite bakom ryggen.haha man kan inte göra nåt annat än att le..

Imorgon med dagis är Lucas med i "skog-gruppen" så han ska ha matsäck =) Hoppas han är lika stolt då!!

Han har vart hos sin farmor idag och när dom skulle åka hit så hittade inte farmor Lucas ena sko..haha, den lilla rackaren hade gömt den =) och när hon frågade vart den var så skrattade han åt henne =)


Nu lagar jag kasslergratäng till 7 pers.... Hörs

/Maalin med m, mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0