the second day

andra dagen på förskolan (även kallat dagis) och han stormtrivdes!!! alla klappade honom och kramade honom så han höll på att ramla! jag satt på min "plätt" även idag! tittade på,Lucas satt på  golvet och tittade på de andra barnen som röjde! sen började han leka själv oxå... =)

Lucas kastade med en boll, en annan pojke la tillbaka bollen till Lucas och han såg så glad ut.
på samlingen var han med och dansade när de andra sjöng =)
sen var det fruktstund!!! efter att ha suttit på min "plätt" i 45 minuter så böt jag plats och satte mig i soffan istället!
från matsalen hörde man lucas prata =) så söt!

sen skulle vi gå!
gick en vända på lindex,men lucas ville bara gå mot utgången :)

thats all!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, har fått höra det innan ;) Okej. Engla går på gazellen i paradiset. Var en kille som skulle börja skolas in nu i oktober, så jag tänkte om det var din lille kille, men det var det inte då ;)Kram

2008-10-04 @ 17:25:47
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0